Sipas një raporti të The Verge, Meta po formon një divizion të ri të quajtur “New Monetization Experiences” për t’u fokusuar në veçoritë me pagesë për Facebook, Instagram dhe WhatsApp.Konkurrentët e tjerë në hapësirë, ??duke përfshirë Snap dhe Twitter tashmë ofrojnë tashmë shërbime me pagesë të Snapchat+ dhe Twitter Blue me disa veçori ekskluzive për krijuesit.Megjithatë, për kompaninë Meta natyra e veçorive me pagesë nuk dihet se çfarë shërbimesh shtesë do të ofrojë për përdoruesit. Deri më tani, kompania është e përkushtuar për të rritur biznesin e reklamave dhe nuk ka plane t’i lejojë përdoruesit të paguajnë për të ndaluar reklamat.Snap, Twitter dhe Meta janë platformat që fitojnë shumicën e të ardhurave të tyre nga shitja e reklamave dixhitale. Veçoritë me pagesë mund të shtojnë të ardhura të reja jo reklamuese për Meta-n. Snap dhe Twitter aktualisht ofrojnë nivele me pagesë për të zhbllokuar veçori shtesë për përdoruesit.Produkti i abonimit të Twitter, Twitter Blue kushton 4,99 dollarë në muaj. Së fundmi, shërbimi i abonimit Snapchat+ u shtua gjithashtu, një koleksion funksionesh ekskluzive, eksperimentale dhe para-publikuese të disponueshme në Snapchat për 3,99 USD/ muaj.