Facebook po godet komentet e përdoruesve për të parandaluar që njerëzit të lënë opinione të rreme në faqet e bizneseve. Kompania ka përditësuar politikën e saj të komenteve në komunitet për të adresuar këtë çështje të përhapur. Udhëzimet e reja të rrjetit social mbrojnë bizneset nga njerëzit që lënë komente të rreme si një mënyrë për të marrë rimbursime ose pagesa të tjera falas nga një biznes që dëshiron të kënaqë klientët e tij, dhe ata gjithashtu supozohet të trajtojnë komente të stimuluara, raporton theverge.

Kjo adreson komentet tepër pozitive (dhe zakonisht shumë të paqarta) që bizneset paguajnë përdorues të rastësishëm për t’i lënë në faqet e tyre. Rishikime të tjera që i nënshtrohen heqjes përfshijnë ato që nuk kanë të bëjnë fare me biznesin që supozohet t’i drejtohet, përmbajnë përmbajtje grafike ose të papërshtatshme ose janë thjesht të padëshiruara. Nëse një klient ose biznes shkel ndonjë nga këto rregulla, Facebook thotë se do të heqë do t’i ndalojë qasjen në biznese dhe listat e produkteve, si dhe do të pezullojë ose ndalojë “qasjen në ndonjë ose të gjitha produktet ose veçoritë e Meta”. Shkelësve të përsëritur mund t’u pezullohen ose ndalohen llogaritë e tyre në Facebook.

Por vetëm për shkak se Facebook ka krijuar rregulla për platformën e vet, kjo nuk do të thotë se nuk i ka ndryshuar rregullat në faqet e tjera – mbani mend kur një grup punonjësish të Facebook u kapën duke lënë komente të rreme me pesë yje për Portalin në Amazon? Vetë Facebook është bërë gjithashtu një qendër për unazat e rreme të rishikimeve, në të cilat shitësit në Amazon rekrutojnë dhe paguajnë përdoruesit për të lënë komente të mira për produktet e tyre. Platforma fshiu 16 mijë nga këto grupe vitin e kaluar, por një hetim nga grupi i të drejtave të konsumatorëve Cili? tregon se shumë prej tyre janë ende përreth.