Mark Zuckerberg njoftoi gjatë ngjarjes Connect 2021 se Facebook tani është Meta. Emri i ri tregon “kapitullin tjetër” të kompanisë Menlo Park, që është krijimi i një platforme që ju lejon të kombinoni botën reale dhe virtuale, duke krijuar të ashtuquajturin metaverse. Prandaj, lajmet kanë të bëjnë me pajisjet, softuerët dhe shërbimet për realitetin virtual dhe të shtuar.

Marka Facebook tani tregon vetëm rrjetin social, ndaj janë ndryshuar edhe emrat e produkteve tëtjera. Para së gjithash, grupi që zhvillon projektet AR/VR, i njohur si Facebook Reality Labs, thjesht bëhet Reality Labs (që së bashku me Family of Apps do të tregohen qartë në raportet e ardhshme financiare). Në mënyrë të ngjashme, pajisjet e Portalit Facebook bëhen Meta Portal dhe Oculus Quest bëhet Meta Quest.

Kompania kishte shpallur tashmë Horizon Workrooms për kufjet Quest 2. “Përvoja” e re sociale quhet Horizon Home, një mjedis virtual ku mund të ndërveproni me miqtë. Shërbime të tjera janë Horizon Worlds dhe Horizon Venues. Në të ardhmen, Horizon Friends dhe Horizon Profile do të vijnë gjithashtu.

Metaverse nuk është vetëm argëtim, por edhe produktivitet. Quest for Business është një grup funksionesh të krijuara për kompanitë, të cilat mund të aksesohen me një llogari pune (të ndarë nga llogaria në Facebook) dhe padyshim duke veshur Quest 2. Përdoruesit do të jenë në gjendje të përdorin aplikacione të ndryshme 2D, duke përfshirë Facebook, Instagram, Dropbox dhe Slack, të cilat do të publikohen në Oculus Store.

Lancimi është planifikuar për vitin 2023.

Presence Platform është nje suite funksionesh që u lejon zhvilluesve të shtojnë përvojat AR në shikuesin Quest 2, duke përftuar kështu një realitet të përzier.

Gjatë eventit u zbulua edhe Projekti Cambria, një pajisje e ri për realitetin miks që do të mbërrijë në treg në vitin 2022.

Meta më në fund dha një përditësim për Project Aria (syze AR). Rezultatet e marra do të shfrytëzohen më pas për Project Nazare, syzet e para të konsumit AR.