Konkurrenti i Google për TikTok, forma e shkurtër e videos YouTube Shorts, është prezantuar globalisht dhe tani përdoruesit e YouTube mund të përdorin këtë shërbim të ri video, shërbimin e kompanisë, pothuajse kudo në botë.

Shërbimi Shorts u nis për herë të parë në Indi vitin e kaluar, përpara se të zgjerohej në rreth 26 vende, përfshirë Shtetet e Bashkuara dhe Mbretërinë e Bashkuar. Pantallonat e shkurtra të YouTube, e cila është ende në beta, tani do të jenë në dispozicion “në më shumë se 100 vende të botës ku YouTube është gjithashtu i disponueshëm”.

YouTube Shorts po përpiqet të arrijë TikTok për t’u bërë zgjedhja e parë për përdoruesit në të gjithë botën kur bëhet fjalë për video të shkurtra, raporton theverge.

Tani përqendrimi në zgjerimin e YouTube është pikërisht në videot e shkurtra, dhe së fundmi shtoi aftësinë që krijuesit e shkurtër të marrin pjesë audio nga videot më të gjata të YouTube. Është pohuar gjithashtu se po hetohen mënyra që lidhjet nga klipet e shkurtra të çojnë në video në YouTube nga të cilat merren pjesë të muzikës.

Ironikisht, ndërsa YouTube përpiqet të imitojë formatin e TikTok, TikTok po eksperimenton me formate që janë më afër fokusit tradicional të YouTube. Kohët e fundit është trefishuar gjatësia maksimale e videos në tre minuta për të gjithë dhe ngadalë po fut aplikacione në platformat televizive si Android TV dhe Fire TV.