Lajmi ishte në ajër prej kohësh, por tani është gjithashtu zyrtar: Socios.com është sponsori i ri kryesor i Interit i cili pas 26 vitesh zë vendin e Pirelli gjithashtu në fanellat e klubit. Në gjoks, në fakt, do të shfaqet shkrimi: “Shenja e tifozëve të Interit, nga socios.com”.

Në arkat e klubit një marrëveshje me vlerë rreth 20 milion euro në vit. “Socios.com bëhet Partneri i ri Global Main Jersey i Nerazzurri, klubi do të shënojë fillimin e këtij partneriteti të ri inovativ duke promovuar Shenjën e Tifozëve $ INTER në fanellën e re, e cila do të lancohet së shpejti.

Teknologjia, inovacioni dhe gjithmonë vendosja e ventilatorit në qendër të vlerave të ndara midis dy markave. Inter njofton një partneritet të ri të rëndësishëm me Chiliz $ CHZ, udhëheqësi botëror midis ofruesve të teknologjisë blockchain për industrinë e sporteve dhe argëtimit. Përmes këtij partneriteti, klubi do të promovojë $ INTER Fan Token në fanellën e ndeshjes, e cila së shpejti do të dalë në treg.

Socios.com, Partner i ri Global Main Jersey i Nerazzurrit, do të bëhet një vend takimi dixhital për bazën globale të tifozëve, një partneritet që pasqyron dëshirën e klubit për të krijuar një përvojë gjithnjë e më të mirë për tifozët e tij.

Shenjat e Tifozëve $ INTER do të krijojnë përvoja të reja për tifozët e Interit në të gjithë botën, duke i lejuar ata të bëhen pjesë e një komuniteti dixhital të gjallë në Socios.com. Do të ketë mundësi të panumërta për angazhim në Socios.com për mbajtësit e $ INTER Fan Token, duke përfshirë mundësinë për të ndikuar në klub në një seri sondazhesh të rëndësishme, interaktive dhe argëtuese që do të mbahen çdo sezon.

Tifozët gjithashtu do të jenë në gjendje të përdorin përmbajtjen ekskluzive të lidhur me Klubin, të testojnë aftësitë e tyre dhe të konkurrojnë me tifozët e tjerë nga e gjithë bota në lojëra, gara dhe quiz, të ndërlidhura, duke garuar në bordet globale për të fituar çmime dhe përvoja.
Shenja e Tifozëve $ INTER do të lançohet në të ardhmen e afërt. Socios.com është një platformë e drejtpërdrejtë për konsumatorin (D2C) që përdor teknologjinë e bllokimit për të siguruar organizatat dhe klubet kryesore sportive në të gjithë botën me mjetet për të përfshirë bazat e tyre globale.

Më shumë se 40 organizata të mëdha sportive kanë bashkëpunuar me Socios.com për të lëshuar Fan Tokens të tyre, duke përfshirë disa nga klubet më të rëndësishme evropiane të futbollit dhe ekipet kombëtare të futbollit të Argjentinës dhe Portugalisë, si dhe disa ekipe F1, esports dhe kriket.

Krijuar nga Chiliz $ CHZ, ofruesi kryesor i bllokimit për industrinë globale të sportit dhe argëtimit, Socios.com ka plane të mëdha zgjerimi për vitin 2021 dhe synon për shumë më shumë lansime të Fan Token në të gjithë botën.

Gati 1.2 milion tifozë kanë shkarkuar tashmë aplikacionin Socios.com dhe rritja e shpejtë e kompanisë do të vazhdojë falë shumë më shumë lansimeve të Fan Token me partnerë globalë.

Alessandro Antonello, CEO i Korporatës Inter, tha: “Ne jemi shumë krenarë që shpallim sot këtë partneritet, i cili na lidh me një markë kryesore në sektorin e saj. Kjo marrëveshje konfirmon rritjen dhe tërheqjen që ka marka Inter, pavarësisht nga të gjitha sfidat që Klubi po përballet në periudhën pandemike.

Kjo bluzë ka një rëndësi të veçantë për ne, sepse është e para me Scudetto në gjoks pas kaq shumë vitesh pritje: është një fazë e re në udhëtimin tonë dhe ne jemi të lumtur ta festojmë së bashku me Socios.com dhe të gjithë. tifozët tanë “.