NASA është e shqetësuar. Sipas studimeve të agjencisë amerikane të hapësirës, ​​një asteroid mund të godasë Tokën në vitin 2022. Quhet 2009 JF1, ka një diametër prej 13 metrash dhe përfaqëson një rrezik jo të papërfillshëm për planetin tonë. Përmes studimeve të saj, NASA ishte në gjendje të identifikonte një datë të mundshme të goditjes: 6 maj 2022.

Agjencia Amerikane, e cila po vazhdon të marrë informacion mbi asteroidin falë sistemit Sentry, ka llogaritur rrezikun e ndikimit me Tokën bazuar në madhësinë, shpejtësinë dhe orbitën në lidhje me distancën nga sistemi diellor. Në sistemin e monitorimit të zhvilluar nga NASA, 2009 JF1 është trupi i pestë qiellor për rrezikun e ndikimit në planetin tonë. Siç është konfirmuar edhe nga ESA, megjithatë, ka një shans 1 në 3800 që kjo të ndodhë dhe pasiguritë ushqehen nga fakti që ky asteroid u zbulua dhe u vëzhgua për herë të parë në 2009 dhe për këtë arsye nuk ka shumë informacione rreth orbitës së saj.

“Disa asteroide dhe kometa ndjekin orbita që i çojnë ata të tërhiqen më afër Diellit dhe, rrjedhimisht, edhe Tokës”. Kështu shpjegoi NASA e cila shtoi se efekti i goditjes mund të ishte i ngjashëm me atë të një shpërthimi të shkaktuar nga ekuivalenti i 230 kilogramë dinamit.