Një dizajn që rikonfiguron kabinat e aeroplanit me vende me dy nivele të vendosura në klasën ekonomike të avionëve, po shihet tashmë si një zgjidhje e mundshme për fluturuesit që kërkojnë më shumë mbrojtje nga përhapja e Covid-19. Zephyr Seat është vizioni i stilistit Jeffrey O’Neill, i cili llogarit izolimin nga udhëtarët e tjerë që krijimi i tij do të ofrojë mund të jetë një ndryshues i lojës në vazhdën e pandemisë. “Ne besojmë se llojet e reja të udhëtarëve do të kërkojnë intimitet ose do të duan të paguajnë shtesë për këtë aq sa do të paguanin për aftësinë për të fjetur,” thotë O’Neill, themeluesi dhe CEO i start-up Zephyr Aerospace.

Me Zephyr Seat, linjat ajrore mund të sigurojnë ulëse dyfishe në një konfigurim 2-4-2 i cili, thotë O’Neill, do të lejonte që shumica e linjave ajrore globale të ruanin të njëjtën dendësi të ulëseve siç ofrohen nga kabinat e tyre ekzistuese të klasës ekonomike. O’Neill u frymëzua nga një fluturim pa gjumë midis Nju Jorkut deri në Singapor disa vjet më parë, në bordin e asaj që ishte atëherë fluturimi më i gjatë komercial në botë. Gjatë udhëtimit O’Neill kuptoi në gjysmën e rrugës super të gjatë se nuk do të mund të flinte.

“Unë jam me siguri në linjën ajrore më të mirë në botë, duke marrë një shërbim të mrekullueshëm dhe ushqim special por unë nuk mund të fle,” kujton ai. “Kjo është me të vërtetë e pakëndshme. Pse është kaq e vështirë të gjesh një mënyrë të përballueshme për t’u shtrirë në një fluturim që është 19 orë i gjatë?” Pasuritë e paluajtshme në një aeroplan janë të shtrenjta – dhe linjat ajrore zakonisht nuk duan të sakrifikojnë hapësirën. Por O’Neill e gjeti veten duke kujtuar një udhëtim me autobus në distanca të gjata gjatë një udhëtimi nëpër Argjentinë. Autobusi përdori shtretër marinari, dhe ai do të flinte shumë më mirë sesa në udhëtimin e tij të dukshëm më luksoz për në Singapor. Dhe kështu ai erdhi me idenë e tij brilante se mbase kjo ishte zgjidhja.

Ai prezantoi idenë për drejtuesit e linjave ajrore në Expo Exiors Airline 2019 në Hamburg, Gjermani – dhe tha se mori disa reagime të vlefshme se si ta bëjnë vendin një opsion të mundshëm për tregun e aviacionit me interval të mesëm. Faza tjetër do të ishte kalimi i produktit përmes testeve të kërkuara të sigurisë, të cilat mund të jenë një proces tre-vjeçar. Rritja e intimitetit që vendi do të ofronte, thotë ai, mund të siguronte udhëtarët që kërkojnë distanca sociale në bord. Thënë kjo, koncepti, si idetë e tjera në qarkullim, nuk e zgjidh plotësisht çështjen e të qenurit në afërsi në avionë dhe rrezikun e mundshëm nga Covid.(CNN)