Buxhetet e reklamave po zhvendoseshin tashmë nga mediat tradicionale në ato dixhitale, por pas pandemisë së koroanvirusit kjo do të shpejtohet edhe më shumë, sipas një raporti të përqendruar në Evropë nga Goldman Sachs.

“Në përgjithësi, ne presim që kriza vetëm të përshpejtojë ndryshimin në buxhetet e reklamimit drejt platformave dixhitale, ndërsa potencialisht gjithashtu çon në më shumë përpjekje nga transmetuesit e BE për të kërkuar partneritete të mëtejshme dhe M&A (bashkimet dhe blerjet) për të ndarë kostot dhe për të ndërtuar shkallë,” sipas kompanisë “Europe Media”.

Markat janë në gjendje të matin ndikimin e reklamave në internet më lehtë sesa ato në TV, dhe reklamat dixhitale kanë tendencë të jenë më të lira – dhe duket se pandemia ka pasur më shumë ndikim në të ardhurat e reklamave në TV sesa dixhitale. Të ardhurat nga reklamat televizive në Evropë u ulën me rreth 50% në prill, ndërsa rezultatet e lojtarëve kryesorë dixhitalë ishin përgjithësisht mbi pritjet, vuri në dukje Goldman. Të ardhurat nga kërkimi në Google ishin “në mes të adoleshencës”, ndërsa rritja e të ardhurave të Facebook për tre javët e para të prillit ishte e sheshtë dhe Snap u rrit 15% në prill, shtoi raporti.

Një raport i veçantë nga Qendra Botërore e Kërkimit të Reklamave të Reklamave (WARC) tregoi se buxhetet globale të marketingut për reklamimin dixhital në prill ra për herë të parë që kur ËARC filloi të gjurmonte shpenzimet në vitin 2012. Reklamimi në gazeta dhe revista të shtypura pësoi rënie të pjerrët të ndjekur nga radio dhe TV.